E-Poe kasutamise tingimused ja reeglid

 

Tee ja tee aksessuaaride ostmiseks Interneti teel järgige järgmisi lihtsaid juhtnööre.

Pärast arve eest tasumist pannakse Teie kaup 1-3 tööpäeva jooksul kokku ning siis sõltub juba kõik Smartposti ja Omniva töötajate kiirusest. Loodame, et nad on tempokad! Maksimaalne tarneaeg võib olla kuni nädal aega ning kui läheb pikemaks, siis võtame Teiega ühendust.

 

Kuidas tellida:

1. Tulles meie lehele saate osta kui külaline ja ei pea end registreerima.

2. Alustuseks lisage kõik soovitu Ostukärusse. Kindla asja otsimist lihtsustab kategooria või märksõna otsingu võimalus. Kui mõni kaup on märgistatud tähisega “Varsti tuleb lisa!”, tähendab see seda, et hetkel pole see kaubaartikkel laos saadaval ning on tellimisel. Saatke meile e-kiri aadressile eshop@firstflush.ee küsimaks selle ligikaudset saabumisaega. See aeg võib ulatuda paarist päevast kuni 3 nädalani.

3. Kui kõik soovitud artiklid on Ostukärus, liikuge lehe ülaosas olevale ostukorvi ribale ja vajutage Soorita ost.

4. Siis liigute edasi lehele, kus palume teil ära täita lahtrid, kellele tuleb arve ja kuhu saadame kauba. Täitke need lahtrid ning valige transpordi viis.

5. Teil on võmalus valida alljärgnevate võimaluste vahel: 

SmartPost – kui Teil on mugav ligipääs mõnele SmartPosti automaatidest üle Eesti (nimekirja leiate SIIT). Teile saadetakse automaatselt sms postkasti uksekoodiga ja kui pakk jõuab kohale, on Teil sellele järele minemiseks aega 7 päeva. Fikseeritud hind 3.50€

Omniva postiautomaadid – sarnaselt Smartposti automaatidele on ka Omniva väga mugav variant oma kauba kättesaamiseks. Omniva automaatide nimekirja leiad SIIT. Fikseeritud postikulu olenemata paki suurusest on sellise teenuse puhul 3.50€.

Kullerteenus – Omniva kullerid on kogu Eestit kattev kullerteenus, mille raames viiakse saadetis saajale kohale otse koju või kontorisse. Teenus on jälgitav. Juhul kui Te ei ole kodus kättetoimetamise hetkel, saate Te teatise, mille alusel on pakk võimalik kätte saada lähimast postkontorist. Lisage postitamise aadress, mis oleks mugava ligapääsuga kullerile paki toomiseks või teate jätmiseks. Fikseeritud postikulu (sisaldades pakkimist ja postitamist) olenemata paki suurusest ja destinatsioonist Eesti piires on sellise teenuse puhul 5€. 

Rahvusvaheline tellimine -  saadame tellimusi hea meelega igale poole kogu maailmas. Lihtsalt täitke ära aadressi lahtrid. Fikseeritud postikulu (sisaldades pakkimist ja postitamist) olenemata paki suurusest ja destinatsioonist on sellise teenuse puhul 15€.

6. Pärast tellimuse kinnitamist tasuge arve teile sobivaimal viisil valides nende seast:

#1 Tasuge tellimus mugavalt teile sobiva panga veebilehel, mille lingid leiate ostukorvis tellimust vormistades.

#2 Tasuge soovi korral Paypal´iga.

#3 Tasuda saab ka arve alusel. Saate alla laadida arve PDF formaadis ja teha FirstFlush OÜ arveldusarvele ülekande.

Kõik arveldamine toimub FirstFLush OÜ e-poes eurodes.

Makse teate laekumisel täidame Teie tellimuse ja paneme Teie poolt valitud viisil teele.

Tähelepanu: Kui Teie tellimus või soovid on keerulisemad, võite need meile alati saata ka e-kirja vahendusel aadressile eshop@firstflush.ee.

Konto haldamine & Privaatsus

FirstFlush´is on meil aus ja korralik kollektiiv: me ei kuritarvita kunagi Teie personaalseid kontaktandmeid või ostuinformatsiooni ega anna sellekohast infot kolmandatele osapooltele kasutamiseks!

Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja. Meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekesku AS-ile.

Kõiki FirstFlush´i veebilehe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Meie veebilehte kasutades vastutate selle eest, et hoiate konfidentsiaalset infot oma konto kohta volituseta ligipääsu eest. Nõustute võtma kohustuse kõikide tegevuste eest, mis on seotud Teie nime ja detailidega. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.  

Palun veenduge, et kogu meile Teie poolt esitatud info on korrektne ja terviklik ning informeerige meid koheselt erinevatest võimalikest muutustest informatsiooni osas, kui registreerute. Teil on võimalus muuta oma kontaktandmeid igal ajal sisse logides.

FirstFlush jätab endale õiguse keelduda ligipääsust meie veebipoele, eemaldada või toimetada e-poe lehel sisalduvat infot ja tühistada tellimusi.

Tühistamine & Tagastamine

Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle eest tasumist. Lihtsalt kirjutage meile e-aadressile eshop@firstflush.ee ja andke sellest teada.

Juhul, kui soovite selle peale tasumist tühistada ja kaup pole veel teele pandud, tagastatakse Teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannete kulud. Lihtsalt kirjutage meile koheselt e-aadressile: eshop@firstflush.ee.          

Usume, et Teil ei tule tellimisega mingisuguseid probleeme – teeme kõik oma võimuses oleva, et klient oleks rahul oma tellimusega.

FirstFlush kinntab, et kogu kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhtudel, kui olete veendunud, et Teile on saadetud vale kaup, võite selle meile tagastada rikkumata kujul. Hüvitame Teile kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul peale selle meieni jõudmist. Kui Teile saadetud kaup on defektiga või katki, saadame Teile hea meelega õige eseme uuesti. Nendel juhtudel kohustume tasuma nii kauba tagastamise kulud, kui ka uuesti saatmise kulud või soovi korral hüvitama kliendile kulu rikutud kauba eest 7 tööpäeva jooksul.

 Juhul, kui Te ei ole mingil põhjusel oma kaubaga rahul, palun kirjutade meile e-aadressile eshop@firstflush.ee 14 päeva jooksul peale selle kätte saamist ja selgitage, miks Te ei ole rahul oma kaubaga. Juhul kui rahulolematus kaubaga on põhjendatud, aktsepteerime rikkumata kujul kauba tagastust 14 päeva jooksul. Kui kaup oli vale, rikutud või muul moel mitte rahuldav, siis postikulud tasub FirstFlush OÜ. Kui klient mõtles ümber oma soovis ja lihtsalt ei soovinud tellitud kaupa kohustub klient tagasisaatmise kulud ise kandma.